kolmapäev, 20. juuli 2016

Kuldsed liivad 2

Läbi on 5 päeva Kuldsetel liivadel. On olnud ilus, soe ja kosutav aeg. Eile planeerisime sōitu siit 120 km kaugusel asuvasse iidsesse Nessebari linna. Pidi  olema eestikeelne ekskursioon, kuid siis tuli sōnum, et üritus jääb ära, sest on ainult 8 huvilist, kuid alla 15 huvilisega asja ette ei vōeta. Vōttis nōutuks küll, sest 4 lennukitäit (igas 150 inimest) oli Tallinnast siia sōitnud, kuid 15 eesti keelt kōnelevat huvilist kokku ei saadud. Pakuti venekeelset reisi ja me vōtsime selle vastu, sest kuidagi näotu oleks Kuldsetel Liivadel ära käia ja mitte külastada Nessebari. Käisime ära ja oleme rahul.
Täna olime terve päev mere ääres. Oli mōnus päev. Meres kõrged lained ja vesi soe. Ainult, et kui tahad olla seene all ja pikutada lamamistoolil, siis pead 2 peale välja käima 24 leevi ( 12 eurot), sest meie hotellil oma randa ei ole ja avalikus rannas on selline kord. Meele tegi mōruks aga hoopis teine asjaolu, mis sellega seotud. Veebruaris tekkis mōte juulis Kuldsetel Liivadel puhata. Enda arvates pōhjaliku inimesena tegin eeltööd ja valisin välja 4 tärniga hotelli Glarus, mis pidi oleme kohe mere kaldal oma ranna ja kōik hinnas süsteemis rannainventariga. Kuu aega enne sōitu tuli büroost aga kiri, milles teatati, et nendest sōltumatutel asjaoludel lõppes selle büroo koostöö Glarus hotelliga ja meile pakuti varianti, et kas makstakse raha tagasi vōi antakse meile sama hinnaga samuti AI 4 tärni hotellis kohad. Eriti rōhutati, et SAMA HINNAGA, sest praegu ostes pidi seal elamine tegelikult kallim olema. Kaardil paistis teine hotell (Edelweiss) olevat merest 500 m ja kuna ei olnud aega ja viitsimist jamada, jäime nōusse. Tegelik olukord on aga see, et kui tuleme hotellist mere äärde, siis peaksime meie endisest hotellist ostma rannainventari, mis seal hotellis elajatele kōik hinnas on. Tuleb meelde vanasōna- lollidelt tulebki raha ära vōtta.
Teine häiriv asjaolu on wifi, mida ostsin nädalaks ajaks 15 euro eest, kuid mida siiski püsivalt ei ole. Tuleb meelde Leiutajate külakool, kus sauna taga ka wifi on. Selle wifi sain ka ainult ühe device´i jaoks, kuid isehakanud mulgi kavalus ja ahnus viis selleni, et jagasin selle oma Samsung 7S telefonist vel kahte iPadi. Ei teagi, kas see on kavalus, ahnus vōi vargus.
Lugemseni.

1 kommentaar:

1. Netijagamine on lihtsalt normaalne käitumine olukorras, kus netti vabalt ei jagata :D